Evrim Karşıtı İddialara Cevaplar

cdk007‘nin iki videosu Razorhead tarafından Türkçeleştirilmiş. Kendisine teşekkürlerimi sunuyor ve çalışmalarının devamını diliyorum. İyi seyirler.

Evrim Teorisi Karşıtı 10 İddia ve Cevapları

Direkt link: http://www.youtube.com/watch?v=VEHpu1I0TXs

Bilinçli Tasarım Neden Doğru Değil?

Direkt link: http://www.youtube.com/watch?v=V7ym4C0i7V0

2 Yanıt

  1. birincisi yasal süreç diyerek tehdit ediyorsunuz ama ben sadece düşüncelerimi yazacağım ama herhalde yayımlamazsınız. birincisi ben fizikçiyim ve hiçbir mutasyon olumlu bir sonuç doğurmaz bunun gerçek bilim olduğunu da çok iyi biliyorum ve üremek için önce var olmak gerekir yani yok olan bir şey üreyemez yaratıldıktan sonra tabii ki üreme vardır yani sizin hiçbir ispatınız yok demogojiyle sığ bilgilerinizi, ideolojinizi yaymak için kullanıyorsunuz. siz resim çizerek, richard dawkins de karşıt görüşlerle dalga geçerek teori ispatlıyorsunuz sizin bilim anlayışınız bu ise gerçekten ağzım açık kaldı mükemmelsiniz bunlarla sizden başka kimi inandırabileceksiniz çok merak ediyorum….

  2. umut bey,

    İlk olarak kimseyi tehdit etmek gibi bir amacım olmadığını bilmenizi isterim. Sadece olması gerekeni ortaya koydum. Eğer burada gelip bana veya başka birine hakaret ederseniz bunun hukuki sorumluluğunu üstleniyor olmanız gerekir. Bazı kişiler internette yazarken bu gerçeiğin farkında değilmiş gibi yazıyor ve önüne gelene hakaret edebileceklerini düşünüyor. Bu durumda hem hakaret eden kişi hem de site sahibi kanuni olarak zor durumda kalabiliyor. İnternetin kanunların işlemediği bir yer olmadığı gerçeğini hatırlatmak istedim.

    Mutasyonlarla ilgili söylediklerinizin doğru olmadığını anlatmak için uzun uzun cevap vermeme gerek yok. İki yazımda bu konulara değinmiştim. Buradan bakabilirsiniz.

Yasal Uyarı: Buraya yorum yazarak, yazdıklarınızın hukuki sorumluluğunu üstlenmiş bulunuyorsunuz. Eğer bunu kabul etmiyorsanız yorum yazmayın.

